måndag 10 december 2012

Jag vill önska alla en skön jul

Fast det är 2 veckor kvar till jul vill jag hälsa till dig som har råkat hitta hit att jag Pockethexan skriver på min andra blogg http://pockethexorna.blogspot.se/
Klicka in där och lämna en kommentar för här på den här bloggen är jag inte så ofta utan vill ha den som en reservblogg där jag ska skriva lite mer personligt och tänkvärt.
Du får mer än gärna skriva något som du vill ha sagt eller om du vill att jag ska tycka till om något.

Jag vill nu önska er alla en riktigt god jul även om ni inte är kristna så njut av ledigheten och tänk på att vi alla behöver tid för tankar och ledighet!

Kramis från Pockethexan som vill dela med mig av en konstnär som har målat den optimala jultavlan och det är Carl Larssons "Brita med ljus" 1853-1919. När jag såg den på auktonshuset så tänkte jag den tar jag med mig hem...men jag har inte de pengar som den kostar så jag får göra som du och titta på den här med hjälp av datorena. HÄR är länken! Hoppas att du också njuter och känner av julstämningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar